Onderwerpen
Betelling plaatsen
1. Je Contorion-account
Om een bestelling te plaatsen, maak je een account aan of log je in op je bestaande Contorion-account. Hiervoor klik je op de knop 'Inloggen'.
Ben je nog geen klant bij ons? Registreer je dan gratis via deze link om een account aan te maken.
Wachtwoord vergeten? Kan gebeuren! Je kunt je wachtwoord op elk moment resetten door op 'Wachtwoord vergeten' te klikken.
Let op! Als je via PayPal Express betaalt zonder in te loggen, wordt een Contorion-account aangemaakt met je Paypal e-mailadres.
2. Betalingen
Als je de gewenste artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst, kun je via de betaalpagina afrekenen. Heb je een kortingscode of waardebon? Dan kun je deze bij de kassa invoeren voordat je de bestelling afrondt. Je kunt op verschillende manieren betalen:
• Creditcard: Visa, Mastercard en American Express
• Achteraf betalen (op rekening): je kunt er ook voor kiezen om te betalen na ontvangst van je bestelling
• Vooruitbetaling: je ontvangt per e-mail onze bankgegevens en het betalingskenmerk en maakt het bedrag vooraf over
• iDeal: je maakt het bedrag direct over via jouw bank
• PayPal: het bedrag wordt automatisch door PayPal afgeschreven*
Let op! Controleer altijd je bezorgadres en e-mailadres als je met PayPal of PayPal Express betaalt.
3. Bestelling bevestigd!
Zodra je de bestelling geplaatst en betaald hebt, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons.* Het kan zijn dat deze e-mail in je spam folder terecht komt.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact met ons op via [email protected] onder vermelding van je bestelnummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.