JOUW LEVERINGEN

Bij Contorion staat transparantie voorop. Daarom houden we je op de hoogte van je bestelling en sturen je bij elke stap een update per e-mail. Houd ook je spamfolder in de gaten, want het kan gebeuren dat onze berichten daar per ongeluk in terechtkomen.

Verzendkosten

Voor bestellingen van meer dan € 100,- inclusief BTW bezorgen we je producten binnen Nederland helemaal gratis. Voor aankopen onder dit bedrag rekenen we € 6,95 verzendkosten per bestelling.

Voorbereiding en verzending van je bestelling

80% van de bestellingen wordt binnen 24 uur na ontvangst van betaling in ons magazijn voorbereid en verzonden.

Goed om te weten! Meer dan de helft van de bestellingen die vóór 10 uur 's morgens worden gedaan, wordt nog dezelfde dag verzonden!

Je kunt je levering(en) rechtstreeks volgen in je account onder "Bestellingen".

We verzenden onze artikelen met GLS. Sommige van onze leveranciers gebruiken ook UPS, DPD en DHL. Zodra je artikelen verzonden zijn, ontvang je een e-mail met het trackingnummer. Door op de blauwe knop met "Pakket volgen" te klikken, kun je jouw bestelling op elk moment volgen.

Vertragingen bij de verzending

Of de artikelen nu uit ons hoofdmagazijn komen of rechtstreeks van een van onze leveranciers, onze actuele levertijden staan voor elk artikel vermeld op de productpagina, onder de knop "Aan winkelwagen toevoegen" (zie afbeelding). Deze levertijden gelden voor heel Nederland en staan ook vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling.*

Bestellingen die bijzonder groot of zwaar zijn of gevaarlijke goederen bevatten worden aan een speciale koerier toevertrouwd. De dag voor de leveringsdatum neemt de koerier telefonisch contact met je op om een afspraak voor de levering te maken. Vergeet dus niet je telefoonnummer bij je bestelling te vermelden.

*Bezorging alleen binnen Nederland. Leveringen op Aruba, Curaçao, Sint Maarten en Caribisch Nederland zijn niet mogelijk.

Ontvangen bestellingen

Is je pakket beschadigd aangekomen? Werkt een artikel niet? Ontbreken er accessoires? Is het ontvangen artikel niet wat je hebt besteld?

Onze klantenservice staat voor je klaar om een oplossing te bieden. Wij verzoeken je om een defect zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken via [email protected]. Vermeld de volgende informatie in je e-mail zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen:

• Het bestelnummer

• Een lijst van de artikelen waar je klacht over gaat

• Een beschrijving van het probleem

• Foto's van de ontvangen artikelen en de staat van de verpakking

• Een telefoonnummer waarop onze medewerkers je kunnen bereiken bij vragen

We reageren binnen 48 uur op je verzoek en bieden een passende oplossing, die kan variëren van een korting tot een vervanging van het artikel (indien op voorraad).